2011. 01. 25.

Fekete... és Fehér

Ebben a blogban sok-sok pozitív bejegyzés került eddig az Olvasó szeme elé. Azonban – mivel nem minden ilyen fehér, a sportteljesítményeim tekintetében is – akadnak olyan időszakok, amikor inkább fekete a helyzet, mint fehér.
Ilyen ez a mostani is. Nem mondom, biciklizés terén nem mutatok gyengülést, viszont a futás mezején meglátszik a különbség. Összehasonlítva a tavalyi futóverseny sorozattal, idén lomhább vagyok, még csak megközelíteni sem tudom az akkori önmagamat. Akkor hetente 3x futottam, most hetente egyszer. A felsőtest edzéssel is némileg leálltam, mert hideg, esős idők járnak és olyankor nem jó kimenni a kondi-parknak nevezett crossfit pályára. Még valamennyire fényezhetem magam azzal, hogy havonta egyszer 3-4 órás futásokon veszek részt.

Hogy számokban is érzékeltessem a futóteljesítményemet: tavaly még a 40 perces határral harcoltam – bele sem gondolva, hogy esetleg nem sikerülhet. Most kétszer jutottam el versenyre, az elsőn bő 44 perces eredményt produkáltam, verseny közben pedig azt éreztem: „Ez most de jó idő lesz, talán a legjobb!”. A másik versenynél mellettem szól az, hogy az erdei terep helyett havas és csúszós beton pálya fogadott, így ott csak 48 és fél perc alatt sikerült a célba érkeznem. Igaz, itt mások is gyérebb eredményt nyújtottak.

Testileg is meglátszik a „tunyaságom”, egy kis hasam is nőtt, ami védőpárnaként feszül a kockás izmaimra takarván azokat – annak ellenére, hogy nem ez a cél.
Épp most jött a telefon: holnap megyünk megint hosszút futni, kb. 30-31 km-t, ugyanis készülünk az áprilisi Nagyerdei Maratonra. Igen, mégsem olyan fekete ez a bejegyzés, mert nem hagyom annyiban az ilyen dolgokat, teszek ellenük: hetente ismét három alkalommal edzem a felsőtestemet, háromszor futok, tehát a régi énem visszatért és erősebb lesz, mint valaha volt, izmaim lankadatlanul fognak segíteni a megteendő métereken és az újonnan kitűzött célok elérésében! Egy új korszak beköszönte következik :)

(A képek forrása: http://www.frissoxigen.hu)

Nincsenek megjegyzések: