2016. 03. 13.

Hydra SmartBottle okoskulacs teszt

A Hydra Smartbottle okoskulacs annyira új, hogy egyelőre tesztet sem lehet róla olvasni. Hát most itt van, tessék :)
Amerikában fejlesztették ki 2015-ben, év végére már össze is jött annyi közösségfinanszírozott pénz, hogy a sorozatgyártást is megkezdhessék. Lényegében ez egy multifunkciós kulacs (a kerékpár kulacstartójába is belepasszol!), mely a következőket tudja:
A felső része:
  • 5W-os Bluetooth zenelejátszó
  • Bluetooth kihangosító
  • FM-rádió

A középső része maga a kulacs, mely strapabíró BPA-mentes műanyag házzal, speckó zár-szipka rendszerrel és egy üvegnyitós karabinerrel rendelkezik.

Az alsó része:
  • 4000 mAh-es power bank (külső akkumulátor) különféle USB csatlakozóval rendelkező eszközök töltésére (telefon, tablet, mp3 lejátszó, stb.)
  • Multifunkciós lámpa:
     - egyszerű fehér fényű
     - különböző színekben váltakozó
     - piros fénnyel villódzó kerékpár villogó hatású lámpa
  • Ez az alsó rész átcserélhető egy rejtett tárolórekeszre (tartozék), ahol kulcsokat, pénzt, zsebkendőt helyezhetünk el.



Előkészültem tehát egy kis futásra. Épp Monostorpályiban flesselgettem, ezért belőttem, hogy ha Létavértesig elfutok meg vissza, az egy jó kis teszttáv lesz az okoskulacs kipróbálására.
Viszonylag korán indultam, 7 óra előtt, az idő nem volt túl kedvező, a weatherspark mért adatai szerint 6°C. Ekkor még a hideg és meleg levegők hadakoztak egymással, hogy ma ki lesz a meghatározó légtömeg, így nemcsak a távolsággal, hanem a szelekkel is meg kellett küzdjek.
Sajnos elég nyílt a terep arrafelé, csak egy-egy fa nő ki a síkból, így könnyen fel tud gyorsulni a szél, nincs, ami megzabolázza. Egy-egy fasor volt, azokat előszeretettel vártam, hogy mellém érjenek, az viszont elszomorított, hogy sok fasornak csak a nyoma látszik, ugyanis konkrét tarvágást hajtottak rajtuk végre. Nem tudom, mi indokolta, biztos gazdasági érdek, mert azt nem lehet elmondani, hogy egymás mellett lévő 15 x 15 fa egyszerre elöregedett és balesetveszélyes lett volna.


Némileg unalmas volt az út, de a csendességemben legalább tudtam egy kicsit befele figyelni - nem árt néha (az FM-rádiót bekapcsoltam, de a kis beépített antennája csak jól behálózott területeken vagy településeken talál jelet).
A kulacsból ittam egyet-egyet, mert azért húzta a kezem a ~7 deci izóital + jól is esett egy kis visszatáplálás. Nagyon jó a szipka része, csak akkor enged inni belőle, ha teljesen ki van egyenesítve, így addig nem folyik, nem csöpög.
Monoton lépdelések által beértem Létára, de csak pár utcát mentem, nem akartam közlátványosságként futkározni - falun ez annyira nem megszokott, mint a városokban.
Mikor elhagytam a települést, örömömre a szél enyhült, szinte el is múlt, így futottam a kulacsomban kevesebb teherrel és kevesebb széllel tovább.

Te, SmartBottle, mi összeöltöztünk? :P

Visszafelé sem emelkedett nagyon az adrenalin szintem, izgalmakban szegény utamat csak egy-egy autó közeledése vagy távolodása törte meg.
Monostorpályi közelében, 15km-t elhagyva kacérkodtam a hirtelen jött ötlettel, hogy legyen-e belőle félmarathon, de aztán a megpihenés közelsége és a kissé tunyává vált lábaim meggyőztek, hogy most ez is elég lesz.

A műholdas nyomkövetés így nézett ki:

Bővebb információkért kattints a képre!

Ja, még mielőtt elfelejtem, van még 1 db a SmartBottle-ből, ha érdekel, keress fel! :)

Nincsenek megjegyzések: